Post by thinpesemesa on Feb 16, 2022 4:38:09 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Hole.io ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Hole.io IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ codeert veel bronnen ▞▞▞
▞▞▞ Hole.io 2022 version ▞▞▞
Ik speelde deze game 10 minuten en kreeg 4 toevoegingen tussen elke game die ik speelde. Er zijn te veel advertenties en je kunt niet genieten van het spel. Installeer het alleen als u de hele tijd naar advertenties wilt kijken.
Echt leuk spel maar de meeste dingen zijn wel heel groot en je moet echt snel zijn om de kleine dingen op te eten willen anders pakken de anderen het en dan kan je niet groter meer worden.😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂 😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂dit zijn precies 500 emoji's en letters hahaha
ZO LANG. Het loopt altijd op één manier vast en laat me het dan niet meer draaien, en sommige updates.. was vroeger zo'n goed spel, nu is het waardeloos. Er zijn ook VEEL te veel advertenties, Idk wat er is gebeurd, maar het is zo erg! EN nu als je wordt opgegeten, is het spel voorbij, normaal heb je een timer en ga je terug, maar de nieuwe update, niet meer tenzij je NOG EEN ANDERE advertentie bekijkt, en dat is maar af en toe, ik heb dit ongeveer 2 minuten geleden opnieuw geïnstalleerd en heb al moest het ongeveer 9 keer sluiten en openen vanwege het achterblijven. verbeteren.
Lep's World Z Arcade ztl
Hole.io Arkaadmängud erq
Het is geen online game en ze hebben het geüpdatet om nu halverwege de game een advertentie te hebben en daarna nog een. Je kijkt meer naar advertenties dan dat je tijd doorbrengt met spelen. Niet echt de moeite waard.
Akkoord. Dit is een GEWELDIG spel. Nu wil ik vragen... WIE had het idee om het spel te stoppen om een video te bekijken om meer te groeien?? Ontsla deze persoon nu meteen. Het lijkt erop dat jullie meer aan je eigen geld denken dan aan het amusement van de spelers! Ok, je kunt hoeveel advertenties je wilt als we niet spelen, maar STOP HET SPEL NIET OM ONS EEN d**n ADD TE MAKEN!!!
Speel het online spelletje Hole.io gratis online bij Spele! Vernietig hele steden en middeleeuwse dorpen door alles op te slokken met het zwarte gat!
Een heel leuk spel maar tijdens het spel veel advertenties
Was beter voordat thwy put voegt toe in het midden van de wedstrijd bij "rust"
Ik hou van dit spel, maar het is echt glitchy. Als ik probeer te spelen, reageert hij niet en als de rust komt, krijg je een advertentie. Ik heb het gevoel dat dat een probleem is, want soms brengt het je terug naar huis en verlies je je spel. Er is ook één huid die je nodig hebt om het maximale niveau te bereiken, maar die heb ik en die heeft de huid niet aan mij gegeven. Als dit geen problemen waren, zou het 5 sterren zijn.
Was vroeger leuk en hersenloos. Nu breng je meer dan de helft van de tijd in de app door met het zien van advertenties.
Het is leuk om iets te slopen
Ik vind deze game echt leuk, maar ik ervaar dezelfde vertragingen en grafische problemen die andere recensenten hebben genoemd. Voeg nieuwe kaarten toe. Nieuwe kaarten en ik koop het. BIJWERKEN. Er is een nieuwe kaart toegevoegd. Ik koop het! Dat gezegd hebbende, merk ik dat de responstijd om aan te raken een beetje achterblijft. Het was gevoeliger en responsiever in de laatste versie. Deze voelt in vergelijking een beetje traag aan.
Veel te veel advertenties, nogal traag, ik hou niet van rust omdat het me afleidt. Verder is het een goed spel
Hij laat te vaak heek erg llang
Dit is een goed spel en alles, maar er is veel te veel advertenties. Een paar jaar geleden werden er maar een heel klein beetje advertenties getoond, maar nu zijn er zoveel advertenties terwijl je midden in een spel zit, voordat er geen advertenties waren terwijl je aan het spelen was. Al met al vind ik dit geen geweldige game.
Ik heb het vijf sterren gegeven omdat dit een geweldig spel is zonder advertenties en ik heb zoveel skins. Werk het alsjeblieft sneller bij.
Een tof spel maar het is met punten niet vrij en met tijd😥😥
Ik vind het wel een leuk spel maar ik moet meer dan spelletjes verwijderen echt verschikelijk !😈
Hole.io voor vivo X21 UD - Gratis APK-bestand download voor ...
Top 15 beste .io-spellen op Android - Gamerdo - Nieuws ...
Ik kan niet meer met mijn vrienden spelen 😭😭😭😭
Ik ben dol op het spel, maar het is soms zo laggy en er zijn te veel advertenties
Leuke spela jammer dat er zo veel reclame is
Ik hou van dit spel!! Het is leuk en, ik durf te zeggen, therapeutisch om te proberen de stad te ontruimen voordat je twee minuten om zijn. De enige suggestie die ik heb is om misschien een modus te creëren zonder tijdsbeperkingen, zodat je aan je persoonlijke record kan blijven werken. En misschien later, als de ontwikkelaar open staat voor het idee, andere kaarten maken die mensen kunnen kopen. Ik kocht de "geen advertentie"-versie onmiddellijk en was blij om hun werk te ondersteunen. Fantastisch werk!! Dank u!
Koel
Advertentie na elke wedstrijd. Eens in de paar games zou ik het niet erg vinden, maar ik kijk meer naar de advertenties dan dat ik het eigenlijke spel speel.
Hole.io आर्केड गेम vgte
Bediening... liever het scherm kantelen of een cursor gebruiken. Oncontroleerbaar. Hoewel ik ooit nr 1 heb gekregen. Ontwikkelaars willen niet dat mensen spelen of betalen. Twee advertenties van 15 seconden voor elk spel. Net zoals je het begrijpt, game over, nog twee advertenties. Wat dacht je van maximaal één advertentie per twee beurten? Stop met zo hebberig te zijn voor financiering! Geweldig concept, maar ontbreekt echt in de meeste opzichten. Als de game beter zou spelen, zou je die verdomde advertenties niet nodig hebben, ik zou mijn account alleen hiervoor instellen ...
Tof maar moet langer duren
Het is superleuk
Hole.io APK downloaden [12 MB] (✓ Gratis)dsa.
Hole.io Arkaadmängud erq
Elke keer als ik mijn aankopen ga herstellen, loopt het spel vast en wordt het afgesloten
leuk spel
wel oke
Heel leuk echt
In eerste instantie genoot ik enorm van het spel en was aangenaam verrast toen er een nieuwe kaart werd toegevoegd, maar ontdekte toen dat de originele kaart was uitgevallen, zodat je alleen de dingen kon zien die je kon eten en de andere spelers, wat ik denk dat in een manier is een goede zaak, ik heb geprobeerd de grafische instellingen in het spel te wijzigen, mijn telefoon meerdere keren opnieuw opgestart, maar geen van hen leek de situatie te verhelpen, als dit is opgelost, zal ik mijn beoordeling verhogen en ik heb veel beoordelingen gezien die vermelden andere kaarten die beschikbaar zijn op iPhone, ze moeten Android inhalen, en ik ben het eens met het idee van een modus waarmee je alles kunt eten wat je maar kunt zien.
Te veel advertenties voor de 3%. Gewone advertenties die ik aankan - niet die anderen. Wat de gameplay betreft, is willekeurige bordselectie vervelend.
Yay
Deze game is superleuk, maar heeft slechts twee kaarten, die willekeurig worden geselecteerd. Je kunt het opnemen tegen bots om het meeste te eten in een getimede proef, het opnemen tegen bots om de anderen op te eten, of proberen de hele kaart in 2 minuten te consumeren (ik denk dat het aftellen iets minder dan 2 minuten is). Ik zou het spel kopen als er meer dan twee kaarten waren, je zou je kaart kunnen selecteren en er waren verschillende tijdritten. Zoals het is, is de prijs voor een advertentievrij spel te veel voor de hoeveelheid inhoud. Ga zo door!!!
Max is de beste